Posted by on 10 września 2018

W wywiadzie udzielonym przez Jana Scheversa i Esther Schevers, architekt Stephen Bates z Sergison Bates omawia, w jaki sposób edukacja jest powiązana z eksploracją i badaniami.
Jako profesor TU w Monachium, każdy semestr oferuje możliwość zajęcia się nowymi tematami w architekturze, które pozwalają mu łamać konwencje, które pojawiają się w praktyce i często są związane ze sposobami nauczania jego uczniów.
Więcej dyskusji po przerwie.
Nacisk podczas tego wywiadu dotyczy roli edukacji i Batesa.
w szczególności doświadczenia.
przybliżając szczegóły praktyki architektonicznej do koncepcji pracowni projektowej, współpracując z innymi praktykami i inspirującymi studentami architektury.
Bates omawia wartości myślenia w przestrzeni trójwymiarowej, wraz z badaniami budynków i modelami szkiców, aby zrozumieć, jak funkcjonują przestrzenie i elastyczność planowania przestrzennego.
Chociaż mamy tendencję do kojarzenia szkoły architektury z byciem wyzwolonym i konceptualnym, Bates wspomina, jak uderzająco konwencjonalni uczniowie czują się przy podejściu do nowych projektów.
Podkreśla wagę przeciwstawiania się tym konwencjom, niezależnie od tego, czy chodzi o losowanie, reprezentację, czy planowanie przestrzenne.
Zwraca także uwagę na rozróżnienie oczekiwań między projektami studenckimi a własnymi.
W ciągu szesnastu tygodni semestru nie spodziewa się kompletnego projektu, ale intencje, procesy i koncepcje są wartościowe.
Wywiad przeprowadził Jan Schevers, który jest profesorem na Uniwersytecie Technicznym w Eindhoven i Esther Schevers.
Bądź na bieżąco, aby uzyskać więcej wywiadów dotyczących związków edukacji, badań i praktyki w architekturze.
Podziel się swoimi komentarzami i dołącz do tej ważnej dyskusji poniżej.
[patrz też: studnia chłonna schemat, fotowoltaika opinie, beton b10 cena ]

Powiązane tematy z artykułem: beton b10 cena fotowoltaika opinie studnia chłonna schemat

Posted by on 10 września 2018

W wywiadzie udzielonym przez Jana Scheversa i Esther Schevers, architekt Stephen Bates z Sergison Bates omawia, w jaki sposób edukacja jest powiązana z eksploracją i badaniami.
Jako profesor TU w Monachium, każdy semestr oferuje możliwość zajęcia się nowymi tematami w architekturze, które pozwalają mu łamać konwencje, które pojawiają się w praktyce i często są związane ze sposobami nauczania jego uczniów.
Więcej dyskusji po przerwie.
Nacisk podczas tego wywiadu dotyczy roli edukacji i Batesa.
w szczególności doświadczenia.
przybliżając szczegóły praktyki architektonicznej do koncepcji pracowni projektowej, współpracując z innymi praktykami i inspirującymi studentami architektury.
Bates omawia wartości myślenia w przestrzeni trójwymiarowej, wraz z badaniami budynków i modelami szkiców, aby zrozumieć, jak funkcjonują przestrzenie i elastyczność planowania przestrzennego.
Chociaż mamy tendencję do kojarzenia szkoły architektury z byciem wyzwolonym i konceptualnym, Bates wspomina, jak uderzająco konwencjonalni uczniowie czują się przy podejściu do nowych projektów.
Podkreśla wagę przeciwstawiania się tym konwencjom, niezależnie od tego, czy chodzi o losowanie, reprezentację, czy planowanie przestrzenne.
Zwraca także uwagę na rozróżnienie oczekiwań między projektami studenckimi a własnymi.
W ciągu szesnastu tygodni semestru nie spodziewa się kompletnego projektu, ale intencje, procesy i koncepcje są wartościowe.
Wywiad przeprowadził Jan Schevers, który jest profesorem na Uniwersytecie Technicznym w Eindhoven i Esther Schevers.
Bądź na bieżąco, aby uzyskać więcej wywiadów dotyczących związków edukacji, badań i praktyki w architekturze.
Podziel się swoimi komentarzami i dołącz do tej ważnej dyskusji poniżej.
[patrz też: studnia chłonna schemat, fotowoltaika opinie, beton b10 cena ]

Powiązane tematy z artykułem: beton b10 cena fotowoltaika opinie studnia chłonna schemat