Posted by on 10 września 2018

Dzięki uprzejmości nycobaNOMA dzisiejsi przedsiębiorcy redefiniują, co to znaczy być wizjonerem w powolnej gospodarce.
Wykorzystując każdy dostępny zasób do tworzenia nowych zasobów, marketing za pośrednictwem mediów społecznościowych staje się ważną częścią strategii dotarcia do naszych odbiorców.
Koordynowane przez nowojorski rozdział National Organization of Minority Architects, nycobaNOMA i sponsorowane przez Mohawk Industries, Inc., wydarzenie B * Session, The Business of Communication: Social Media i Content Marketing, odbędzie się 21 marca Mohawk New York Showroom.
Więcej informacji na temat wydarzenia po przerwie.
Business of Communication zapewni Ci kluczowe środki: – Budowania i tworzenia strategii dla głębszych kontaktów z kontaktami biznesowymi – Słuchanie i reagowanie w sposób niezapomniany i angażujący – Wzmacnianie stowarzyszeń dla zwiększonych rekomendacji i nowych firm Zaplanowani paneleści: Josh Rivedal Copywriter, Social Media Consultant Profesjonalnie wyprodukowany dramatopisarz, aktor i producent teatralny, Josh koncentruje swoją siłę na konsultingu w zakresie strategii Social Media i Copywriting na Facebooku i Twitterze.
Jego prawdziwa specjalizacja polega na pomaganiu profesjonalistom zajmującym się sztuką w poszukiwaniu wielu źródeł dochodów dla ich pracy i odkrywaniu alternatywnych dróg, aby uzyskać ich pracę przed docelową publicznością.
Założyciel Nicole McGarrell, marketing w Sunny Day Po zdobyciu wiedzy na temat tego, jak różne taktyki marketingowe działają w różnych branżach, Nicole wykorzystuje tę wiedzę, aby opracować dobrze zaokrąglone i wieloplatformowe doświadczenia marketingowe dla małych firm.
Marketing dnia wolnego pomaga firmom, które mają świetny produkt lub usługa, ale nie wiem, jak skutecznie go promować.
Vik Rajan Konsultant ds.
Mediów społecznościowych i marketingu Autor artykułu.
365 Marketing Thumb Rules.
i uczestnik różnych publikacji, Vik zapewnia indywidualny lub grupowy trening, który pomaga w promowaniu marki i specjalistycznej wiedzy.
Dzięki Practice Marketing Advisors pracuje nad rozwojem treści i strategią, która ma ją powiązać z odbiorcami.
Koszt jest bezpłatny dla członków nycoba i 10 $ dla osób niebędących członkami.
Impreza odbywa się od 18:30.
20:30 w 71 West 23rd Street, 18th Floor, New York, NY 10010.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tutaj.
[podobne: koszt budowy domu pod klucz, projekty domów z kosztorysem pod klucz, studnia chłonna schemat ]

Powiązane tematy z artykułem: koszt budowy domu pod klucz projekty domów z kosztorysem pod klucz studnia chłonna schemat

Posted by on 10 września 2018

Dzięki uprzejmości nycobaNOMA dzisiejsi przedsiębiorcy redefiniują, co to znaczy być wizjonerem w powolnej gospodarce.
Wykorzystując każdy dostępny zasób do tworzenia nowych zasobów, marketing za pośrednictwem mediów społecznościowych staje się ważną częścią strategii dotarcia do naszych odbiorców.
Koordynowane przez nowojorski rozdział National Organization of Minority Architects, nycobaNOMA i sponsorowane przez Mohawk Industries, Inc., wydarzenie B * Session, The Business of Communication: Social Media i Content Marketing, odbędzie się 21 marca Mohawk New York Showroom.
Więcej informacji na temat wydarzenia po przerwie.
Business of Communication zapewni Ci kluczowe środki: – Budowania i tworzenia strategii dla głębszych kontaktów z kontaktami biznesowymi – Słuchanie i reagowanie w sposób niezapomniany i angażujący – Wzmacnianie stowarzyszeń dla zwiększonych rekomendacji i nowych firm Zaplanowani paneleści: Josh Rivedal Copywriter, Social Media Consultant Profesjonalnie wyprodukowany dramatopisarz, aktor i producent teatralny, Josh koncentruje swoją siłę na konsultingu w zakresie strategii Social Media i Copywriting na Facebooku i Twitterze.
Jego prawdziwa specjalizacja polega na pomaganiu profesjonalistom zajmującym się sztuką w poszukiwaniu wielu źródeł dochodów dla ich pracy i odkrywaniu alternatywnych dróg, aby uzyskać ich pracę przed docelową publicznością.
Założyciel Nicole McGarrell, marketing w Sunny Day Po zdobyciu wiedzy na temat tego, jak różne taktyki marketingowe działają w różnych branżach, Nicole wykorzystuje tę wiedzę, aby opracować dobrze zaokrąglone i wieloplatformowe doświadczenia marketingowe dla małych firm.
Marketing dnia wolnego pomaga firmom, które mają świetny produkt lub usługa, ale nie wiem, jak skutecznie go promować.
Vik Rajan Konsultant ds.
Mediów społecznościowych i marketingu Autor artykułu.
365 Marketing Thumb Rules.
i uczestnik różnych publikacji, Vik zapewnia indywidualny lub grupowy trening, który pomaga w promowaniu marki i specjalistycznej wiedzy.
Dzięki Practice Marketing Advisors pracuje nad rozwojem treści i strategią, która ma ją powiązać z odbiorcami.
Koszt jest bezpłatny dla członków nycoba i 10 $ dla osób niebędących członkami.
Impreza odbywa się od 18:30.
20:30 w 71 West 23rd Street, 18th Floor, New York, NY 10010.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tutaj.
[podobne: koszt budowy domu pod klucz, projekty domów z kosztorysem pod klucz, studnia chłonna schemat ]

Powiązane tematy z artykułem: koszt budowy domu pod klucz projekty domów z kosztorysem pod klucz studnia chłonna schemat