Posted by on 13 września 2018

Yazdani Studio of Cannon Design Rozpatrywałeś każdy szczegół: przemyślano przestrzenne konfiguracje klas, aby uwzględnić ponad 40 studentów, zapewnił, że hałas z zewnątrz nie zagłusza nauczyciela, może nawet dostosował pamięć do przyjazne wysokości.
Jako architekt żyjesz w skórze ludzi, którzy codziennie zajmują twoje budynki.
Oczywiście wpływ warunków fizycznych nigdy nie powinien być niedoceniany, zwłaszcza w projektowaniu szkoły.
Studiowanie po badaniu wskazuje, że poprawne środowisko może znacznie poprawić zaangażowanie uczniów, rejestrację, a nawet ogólne samopoczucie.
[1] Istnieje jednak inny istotny sposób, w jaki projektowanie może wpływać na uczenie się.
Podejście, które rozpoznaje siłę społeczeństwa i kultury, które ma na celu stworzenie szkoły nie tylko przyjaznej dla społeczności wokół niej, ale mającej pozytywną symboliczną wartość.
Architekci często stosują introwertyczne podejście do projektowania szkół, aby stworzyć poczucie wspólnej tożsamości dla uczniów.
Jednakże ekstensywne podejście, które zachęca do pewnej przenikalności ze społecznością poza szkołą, takie, które przyciąga uczniów i członków społeczności do szkoły, tak jak zachęca studentów do komunikowania się na zewnątrz, staje się również coraz bardziej niezbędne w dzisiejszym połączeniu świat.
[2].
DLR Group Oczywiście widzimy manifestację tego ekstrawertycznego podejścia w rozwoju wspólnych procesów projektowania.
Weźmy na przykład Liceum Marysville Getchell ukończone w 2010 roku przez grupę DLR.
W 2004 r.
Okręg szkolny Marysville w stanie Waszyngton cierpiał z powodu wrogiej wrogości między wspólnotą a radą szkolną, przeludnienia, strajku nauczyciela i słabych wskaźników ukończenia szkoły [3].
Okręg wiedział, że jedynym sposobem rozwiązania tych problemów byłoby rozpoczęcie od nowa: zaangażowanie społeczności w projekt nowej szkoły i zainwestowanie jej w sukces.
Mając to na uwadze, rozpoczęli 4-miesięczny proces planowania warsztatów, otwartych domów i grup dyskusyjnych, w które zaangażowani byli architekci, studenci, rodzice, nauczyciele i członkowie zarządu.
Ostateczny projekt odzwierciedlał wspólne wprowadzenie i orientację szkoły.
Podczas gdy pomysł polegał na stworzeniu.
Społeczności uczącej się.
ten etos nie był ograniczony do uczniów i nauczycieli w nim.
W rzeczywistości pierwsza z pięciu przewodnich zasad projektowania szkoły opisuje, w jaki sposób, poprzez szeroką przejrzystość i przestrzeń współpracy, projekt zaciera granice między nauczycielami, uczniami, szkołą i społecznością.
[3] Chociaż symbolicznie wskazuje na otwarte granice, w wiejskim otoczeniu Marysville, ta przejrzystość służy raczej tworzeniu poczucia ciągłości z otoczeniem niż wspólnota.
Jednakże, tworząc szkołę miejską zaprojektowaną w celu rozszerzenia jej na społeczność, przejrzystość staje się kluczowa dla ustalenia atrakcyjności i wartości szkoły.
Wyobraź sobie wpływ, szczególnie w niskich społecznościach społeczno-ekonomicznych, szkoły, która wzbudza ciekawość, która zaprasza cię do nauki.
Na tym właśnie skupili się niektórzy z projektów opisanych w Wydziale Przyszłości w Open Architecture Network: jak przenikalność pomiędzy szkołą a jej społecznością może być kluczowym czynnikiem w pokonywaniu barier ubóstwa.
.
Uzasadniona architektura w krajobrazie transformacji Rumi Schools of Excellence, sieć niedrogich prywatnych szkół zapewniających wysokiej jakości edukację w społecznościach o niskim dochodzie, była szczególnie świadoma tego potencjału:.
Struktura szkolna jest zwykle największym budynkiem w sąsiedztwie, budynek zabytkowy.
Ludzie z sąsiedztwa uważają te szkoły za ważne budynki.
Wszelkie aktualizacje szkolne powinny odzwierciedlać i poprawiać status szkoły w okolicy.
[4] Spostrzeżenie jest proste, oczywiste nawet, a jednak jego konsekwencje są głębokie.
Projekt szkoły nie może zawierać niezbędnych warunków fizycznych dla uczniów; musi być zaprojektowany z myślą o wartości kulturalnej dla społeczności, pamiętając o tym, że zaangażowanie młodego człowieka w uczenie się jest w dużym stopniu uzależnione od wartości jego edukacji, rodziny, społeczeństwa i kultury.
W swojej propozycji modernizacji swoich miejskich sal szkolnych, Rumi początkowo zaproponował witrynę sklepu .
dla szkoły, która oferuje widzom przechodniom dostęp do możliwości uczenia się oferowanych w ramach..
W planach renowacji szkoły Hyderabad Jiya, znacznie przemianowanej na Szkołę Społeczną Jiya, pomysł ten zaowocował utworzeniem internetowej kawiarni i laboratorium innowacji, w której ludzie ze szkoły i społeczności mogą zbierać się do pracy, gdzie studenci sprzedają mijanie.
herbata kapusta.
Szkoła, która koncentruje się na łączeniu i rozszerzaniu zarówno przestrzeni fizycznej, jak i możliwości uczenia się od uczniów szkoły do większej społeczności.
[…
gdzie,] W końcu klasa staje się społecznością..
[5] Propozycja zelektryzowanej architektury
[więcej w: projekty domów z kosztorysem pod klucz, mikroinstalacja fotowoltaiczna, co to jest azbest ]

Powiązane tematy z artykułem: co to jest azbest mikroinstalacja fotowoltaiczna projekty domów z kosztorysem pod klucz

Posted by on 13 września 2018

Yazdani Studio of Cannon Design Rozpatrywałeś każdy szczegół: przemyślano przestrzenne konfiguracje klas, aby uwzględnić ponad 40 studentów, zapewnił, że hałas z zewnątrz nie zagłusza nauczyciela, może nawet dostosował pamięć do przyjazne wysokości.
Jako architekt żyjesz w skórze ludzi, którzy codziennie zajmują twoje budynki.
Oczywiście wpływ warunków fizycznych nigdy nie powinien być niedoceniany, zwłaszcza w projektowaniu szkoły.
Studiowanie po badaniu wskazuje, że poprawne środowisko może znacznie poprawić zaangażowanie uczniów, rejestrację, a nawet ogólne samopoczucie.
[1] Istnieje jednak inny istotny sposób, w jaki projektowanie może wpływać na uczenie się.
Podejście, które rozpoznaje siłę społeczeństwa i kultury, które ma na celu stworzenie szkoły nie tylko przyjaznej dla społeczności wokół niej, ale mającej pozytywną symboliczną wartość.
Architekci często stosują introwertyczne podejście do projektowania szkół, aby stworzyć poczucie wspólnej tożsamości dla uczniów.
Jednakże ekstensywne podejście, które zachęca do pewnej przenikalności ze społecznością poza szkołą, takie, które przyciąga uczniów i członków społeczności do szkoły, tak jak zachęca studentów do komunikowania się na zewnątrz, staje się również coraz bardziej niezbędne w dzisiejszym połączeniu świat.
[2].
DLR Group Oczywiście widzimy manifestację tego ekstrawertycznego podejścia w rozwoju wspólnych procesów projektowania.
Weźmy na przykład Liceum Marysville Getchell ukończone w 2010 roku przez grupę DLR.
W 2004 r.
Okręg szkolny Marysville w stanie Waszyngton cierpiał z powodu wrogiej wrogości między wspólnotą a radą szkolną, przeludnienia, strajku nauczyciela i słabych wskaźników ukończenia szkoły [3].
Okręg wiedział, że jedynym sposobem rozwiązania tych problemów byłoby rozpoczęcie od nowa: zaangażowanie społeczności w projekt nowej szkoły i zainwestowanie jej w sukces.
Mając to na uwadze, rozpoczęli 4-miesięczny proces planowania warsztatów, otwartych domów i grup dyskusyjnych, w które zaangażowani byli architekci, studenci, rodzice, nauczyciele i członkowie zarządu.
Ostateczny projekt odzwierciedlał wspólne wprowadzenie i orientację szkoły.
Podczas gdy pomysł polegał na stworzeniu.
Społeczności uczącej się.
ten etos nie był ograniczony do uczniów i nauczycieli w nim.
W rzeczywistości pierwsza z pięciu przewodnich zasad projektowania szkoły opisuje, w jaki sposób, poprzez szeroką przejrzystość i przestrzeń współpracy, projekt zaciera granice między nauczycielami, uczniami, szkołą i społecznością.
[3] Chociaż symbolicznie wskazuje na otwarte granice, w wiejskim otoczeniu Marysville, ta przejrzystość służy raczej tworzeniu poczucia ciągłości z otoczeniem niż wspólnota.
Jednakże, tworząc szkołę miejską zaprojektowaną w celu rozszerzenia jej na społeczność, przejrzystość staje się kluczowa dla ustalenia atrakcyjności i wartości szkoły.
Wyobraź sobie wpływ, szczególnie w niskich społecznościach społeczno-ekonomicznych, szkoły, która wzbudza ciekawość, która zaprasza cię do nauki.
Na tym właśnie skupili się niektórzy z projektów opisanych w Wydziale Przyszłości w Open Architecture Network: jak przenikalność pomiędzy szkołą a jej społecznością może być kluczowym czynnikiem w pokonywaniu barier ubóstwa.
.
Uzasadniona architektura w krajobrazie transformacji Rumi Schools of Excellence, sieć niedrogich prywatnych szkół zapewniających wysokiej jakości edukację w społecznościach o niskim dochodzie, była szczególnie świadoma tego potencjału:.
Struktura szkolna jest zwykle największym budynkiem w sąsiedztwie, budynek zabytkowy.
Ludzie z sąsiedztwa uważają te szkoły za ważne budynki.
Wszelkie aktualizacje szkolne powinny odzwierciedlać i poprawiać status szkoły w okolicy.
[4] Spostrzeżenie jest proste, oczywiste nawet, a jednak jego konsekwencje są głębokie.
Projekt szkoły nie może zawierać niezbędnych warunków fizycznych dla uczniów; musi być zaprojektowany z myślą o wartości kulturalnej dla społeczności, pamiętając o tym, że zaangażowanie młodego człowieka w uczenie się jest w dużym stopniu uzależnione od wartości jego edukacji, rodziny, społeczeństwa i kultury.
W swojej propozycji modernizacji swoich miejskich sal szkolnych, Rumi początkowo zaproponował witrynę sklepu .
dla szkoły, która oferuje widzom przechodniom dostęp do możliwości uczenia się oferowanych w ramach..
W planach renowacji szkoły Hyderabad Jiya, znacznie przemianowanej na Szkołę Społeczną Jiya, pomysł ten zaowocował utworzeniem internetowej kawiarni i laboratorium innowacji, w której ludzie ze szkoły i społeczności mogą zbierać się do pracy, gdzie studenci sprzedają mijanie.
herbata kapusta.
Szkoła, która koncentruje się na łączeniu i rozszerzaniu zarówno przestrzeni fizycznej, jak i możliwości uczenia się od uczniów szkoły do większej społeczności.
[…
gdzie,] W końcu klasa staje się społecznością..
[5] Propozycja zelektryzowanej architektury
[więcej w: projekty domów z kosztorysem pod klucz, mikroinstalacja fotowoltaiczna, co to jest azbest ]

Powiązane tematy z artykułem: co to jest azbest mikroinstalacja fotowoltaiczna projekty domów z kosztorysem pod klucz