Posted by on 7 września 2019

Straty spowodowane poślizgiem kabli w zakotwieniach. Występowanie poślizgu kabli w trakcie kotwienia jest cechę charakterystyczną wszystkich zakotwień samozaciskowych jest zjawiskiem nie do uniknięcia w tych systemach sprężania. Wartość poślizgu a zależna jest od konstrukcji zakotwień, rodzaju pras naciągowo kotwiących, metod kotwienia, rodzaju naciąganych kabli oraz siły naciągowej, dlatego też nie jest możliwe przyjmowanie stałych wartości poślizgu. Pożądane jest dokonywanie pomiaru poślizgu w rzeczywistych warunkach budowy, w trakcie naciągania pierwszych kabli konstrukcji. Przy opracowywaniu programów sprężania dopuszcza się przyjmowanie spodziewanych a priori wartości poślizgu w granicach 3 – 10 mm, pod warunkiem, że program zostanie skorygowany po określeniu tej wielkości na pierwszych kablach. Zasięg i wartość strat poślizgu zależy nie tylko od wartości samego poślizgu, ale i od charakteru trasy kabla oraz tarcia, występującego w o bszarze sprężanej konstrukcji. [patrz też: castorama stargard szczeciński, tani opał zgorzelec, labijak auto lama ]

Powiązane tematy z artykułem: castorama stargard szczeciński labijak auto lama tani opał zgorzelec

Posted by on 7 września 2019

Straty spowodowane poślizgiem kabli w zakotwieniach. Występowanie poślizgu kabli w trakcie kotwienia jest cechę charakterystyczną wszystkich zakotwień samozaciskowych jest zjawiskiem nie do uniknięcia w tych systemach sprężania. Wartość poślizgu a zależna jest od konstrukcji zakotwień, rodzaju pras naciągowo kotwiących, metod kotwienia, rodzaju naciąganych kabli oraz siły naciągowej, dlatego też nie jest możliwe przyjmowanie stałych wartości poślizgu. Pożądane jest dokonywanie pomiaru poślizgu w rzeczywistych warunkach budowy, w trakcie naciągania pierwszych kabli konstrukcji. Przy opracowywaniu programów sprężania dopuszcza się przyjmowanie spodziewanych a priori wartości poślizgu w granicach 3 – 10 mm, pod warunkiem, że program zostanie skorygowany po określeniu tej wielkości na pierwszych kablach. Zasięg i wartość strat poślizgu zależy nie tylko od wartości samego poślizgu, ale i od charakteru trasy kabla oraz tarcia, występującego w o bszarze sprężanej konstrukcji. [patrz też: castorama stargard szczeciński, tani opał zgorzelec, labijak auto lama ]

Powiązane tematy z artykułem: castorama stargard szczeciński labijak auto lama tani opał zgorzelec