Posted by on 7 września 2018

i2a istituto internazionale di architettura zorganizuje okrągły stół na lotniskach i ich złożoność w piątek, 16 marca o 20:00 w Vico Morcote.
Do przedstawicieli zarządzania i projektowania lotnisk dołączą dwaj artyści, którzy wymienią się historiami, zastosowaniami, krytycznością i projektowaniem kilku lotnisk w okolicach Ticino.
Będą oferować bardziej poetycką wizję infrastruktury jako refleksji nad rodzajami przestrzennymi.
Ta dyskusja zbiegnie się z otwarciem wystawy Życie lotnisk.
Dwa studia przypadku: Lugano i Wyspa Santa Maria (Azory).
Więcej informacji na temat wydarzenia po przerwie.
Wydarzenie jest częścią programu badań nad infraerities dotyczących infrastruktury i współczesnego obszaru miejskiego, zainicjowanego przez i2a w 2011 r.
W reżyserii Jachena Könza, architekta i urbanisty, oraz Alessandro Martinelli, badacza rezydencji i kuratora w i2a.
W tym sensie obszar rozciągający się od Lugano do równiny Vedeggio i przełęczy Ponte Tresa to doskonałe studium przypadku.
i2a działa poprzez połączenie prac analitycznych i projektowych studentów z uniwersytetów na całym świecie (od Master in Urban Vision i Architectural Design of Domus Academy w Mediolanie po Graduate School of Architecture, Planning and Preservation na Columbia University w Nowym Jorku itp.
.), a także ekspertów z różnych dziedzin.
Celem jest stworzenie propozycji zarządzania i rozwoju krajobrazu, przydatnych dla administracji publicznej, prywatnej i akademickiej.
Udział w okrągłym stole obejmuje Alessandro Sozzi, dyrektor generalny Lugano Airport SA; Rocco Martelli, dyrektor techniczny lotniska Orio al Serio-Bergamo; Nicola Marinello, kierownik ds.
Projektu i rozwoju.
Alpha Team architettura e territorio ., obecnie projektujący neoprofesjonalne (biurowe i mieszkalne) projekty w pobliżu mediolańskiego lotniska Malpensa; Vicente Padilla Goméz-Guillamón, założyciel i dyrektor hiszpańskiej firmy Aertec solution, która zapewnia konsultantów i inżynierów specjalizujących się w przemyśle lotniczym i lotniczym; architekt Paolo Belloni z pbeb Architetti (Bergamo), który od dawna zajmuje się projektowaniem lotnisk; architekt i twórca wideo Donatello De Mattia i fotograf Giuseppe De Mattia.
Uczestnicy podkreślą fakt, że porty lotnicze, podobnie jak inne infrastruktury, nie są statyczną obecnością terytorialną, ale raczej żywą strukturą podlegającą ciągłemu rozwojowi i fizycznej (terminal, pas startowy itp.) Oraz ewolucji menedżerskiej.
Jakie miejsca i formy są charakterystyczne dla działalności lotniska.
Które realia i praktyki je definiują.
Wystawa w Vico Morcote ilustruje relacje równowagi i nierównowagi, paradoksy, niejasności i ukryty potencjał, jaki powstaje między lotniskiem a jego kontekstem.
Pięć filmów nakręconych przez architekta i twórcę wideo Donatello De Mattia obejmuje przestrzeń lotniska w Lugano.
Obrazy i dźwięki ilustrują ścisłe współistnienie funkcji infrastrukturalnych, mieszkalnych i rekreacyjnych, głównych cech charakterystycznych lotniska w Lugano.
Ze swojej strony Giuseppe De Mattia przedstawia raport składający się z 30 zdjęć różnych formatów (dzięki uprzejmości Galerii Nowhere w Mediolanie) na temat codziennego życia lotniska w Santa Maria Island (Azory), które przez lata było jednym z obowiązkowych przystanków technicznych przed transatlantyckie przejście i prawdziwy eksperyment miejski.
Aby otworzyć publiczność na ten temat, wystawę uzupełnią badania na lotnisku Orio al Serio-Bergamo przez Politecnico di Milano, pod kierunkiem Paolo Belloni, a kolejne przez i2a na typologii lotniska w Lugano.
Więcej informacji można znaleźć tutaj.
[więcej w: instalacja odgromowa cena, dach zielony, co to jest azbest ]

Powiązane tematy z artykułem: co to jest azbest dach zielony instalacja odgromowa cena

Posted by on 7 września 2018

i2a istituto internazionale di architettura zorganizuje okrągły stół na lotniskach i ich złożoność w piątek, 16 marca o 20:00 w Vico Morcote.
Do przedstawicieli zarządzania i projektowania lotnisk dołączą dwaj artyści, którzy wymienią się historiami, zastosowaniami, krytycznością i projektowaniem kilku lotnisk w okolicach Ticino.
Będą oferować bardziej poetycką wizję infrastruktury jako refleksji nad rodzajami przestrzennymi.
Ta dyskusja zbiegnie się z otwarciem wystawy Życie lotnisk.
Dwa studia przypadku: Lugano i Wyspa Santa Maria (Azory).
Więcej informacji na temat wydarzenia po przerwie.
Wydarzenie jest częścią programu badań nad infraerities dotyczących infrastruktury i współczesnego obszaru miejskiego, zainicjowanego przez i2a w 2011 r.
W reżyserii Jachena Könza, architekta i urbanisty, oraz Alessandro Martinelli, badacza rezydencji i kuratora w i2a.
W tym sensie obszar rozciągający się od Lugano do równiny Vedeggio i przełęczy Ponte Tresa to doskonałe studium przypadku.
i2a działa poprzez połączenie prac analitycznych i projektowych studentów z uniwersytetów na całym świecie (od Master in Urban Vision i Architectural Design of Domus Academy w Mediolanie po Graduate School of Architecture, Planning and Preservation na Columbia University w Nowym Jorku itp.
.), a także ekspertów z różnych dziedzin.
Celem jest stworzenie propozycji zarządzania i rozwoju krajobrazu, przydatnych dla administracji publicznej, prywatnej i akademickiej.
Udział w okrągłym stole obejmuje Alessandro Sozzi, dyrektor generalny Lugano Airport SA; Rocco Martelli, dyrektor techniczny lotniska Orio al Serio-Bergamo; Nicola Marinello, kierownik ds.
Projektu i rozwoju.
Alpha Team architettura e territorio ., obecnie projektujący neoprofesjonalne (biurowe i mieszkalne) projekty w pobliżu mediolańskiego lotniska Malpensa; Vicente Padilla Goméz-Guillamón, założyciel i dyrektor hiszpańskiej firmy Aertec solution, która zapewnia konsultantów i inżynierów specjalizujących się w przemyśle lotniczym i lotniczym; architekt Paolo Belloni z pbeb Architetti (Bergamo), który od dawna zajmuje się projektowaniem lotnisk; architekt i twórca wideo Donatello De Mattia i fotograf Giuseppe De Mattia.
Uczestnicy podkreślą fakt, że porty lotnicze, podobnie jak inne infrastruktury, nie są statyczną obecnością terytorialną, ale raczej żywą strukturą podlegającą ciągłemu rozwojowi i fizycznej (terminal, pas startowy itp.) Oraz ewolucji menedżerskiej.
Jakie miejsca i formy są charakterystyczne dla działalności lotniska.
Które realia i praktyki je definiują.
Wystawa w Vico Morcote ilustruje relacje równowagi i nierównowagi, paradoksy, niejasności i ukryty potencjał, jaki powstaje między lotniskiem a jego kontekstem.
Pięć filmów nakręconych przez architekta i twórcę wideo Donatello De Mattia obejmuje przestrzeń lotniska w Lugano.
Obrazy i dźwięki ilustrują ścisłe współistnienie funkcji infrastrukturalnych, mieszkalnych i rekreacyjnych, głównych cech charakterystycznych lotniska w Lugano.
Ze swojej strony Giuseppe De Mattia przedstawia raport składający się z 30 zdjęć różnych formatów (dzięki uprzejmości Galerii Nowhere w Mediolanie) na temat codziennego życia lotniska w Santa Maria Island (Azory), które przez lata było jednym z obowiązkowych przystanków technicznych przed transatlantyckie przejście i prawdziwy eksperyment miejski.
Aby otworzyć publiczność na ten temat, wystawę uzupełnią badania na lotnisku Orio al Serio-Bergamo przez Politecnico di Milano, pod kierunkiem Paolo Belloni, a kolejne przez i2a na typologii lotniska w Lugano.
Więcej informacji można znaleźć tutaj.
[więcej w: instalacja odgromowa cena, dach zielony, co to jest azbest ]

Powiązane tematy z artykułem: co to jest azbest dach zielony instalacja odgromowa cena