Posted by on 15 września 2019

W celu zapobiegnięcia wessaniu do silnika wody ze studni, zanieczyszczonej np. piaskiem, stosowane są różnego rodzaju zabezpieczenia, jak porowate filtry ceramiczne, dławnice wypełnione rtęcią umieszczone między silnikiem i pompą itd. Istnieje odmiana silników mokrych, w których uzwojenia stojana są szczelnie oddzielone od wirnika cienką tuleją z materiału niemagnetycznego, zawalcowaną w końcach stojana . Czysta woda lub emulsja wody ze smarem krąży w łożyskach i szczelinie między wirnikiem i tuleją. Silniki zatapiane budowane są obecnie o mocy do 600 KM, na napięcie do 6000 V. Najmniejsze z nich mieszczą się w rurze 100 mm. Wydajność zespołów z silnikami zatopionymi dochodzi do 500 lisek, a wysokość podnoszenia do 180 m. [patrz też: motorwings, castorama stargard szczeciński, farida skawina ]

Powiązane tematy z artykułem: castorama stargard szczeciński farida skawina motorwings

Posted by on 15 września 2019

W celu zapobiegnięcia wessaniu do silnika wody ze studni, zanieczyszczonej np. piaskiem, stosowane są różnego rodzaju zabezpieczenia, jak porowate filtry ceramiczne, dławnice wypełnione rtęcią umieszczone między silnikiem i pompą itd. Istnieje odmiana silników mokrych, w których uzwojenia stojana są szczelnie oddzielone od wirnika cienką tuleją z materiału niemagnetycznego, zawalcowaną w końcach stojana . Czysta woda lub emulsja wody ze smarem krąży w łożyskach i szczelinie między wirnikiem i tuleją. Silniki zatapiane budowane są obecnie o mocy do 600 KM, na napięcie do 6000 V. Najmniejsze z nich mieszczą się w rurze 100 mm. Wydajność zespołów z silnikami zatopionymi dochodzi do 500 lisek, a wysokość podnoszenia do 180 m. [patrz też: motorwings, castorama stargard szczeciński, farida skawina ]

Powiązane tematy z artykułem: castorama stargard szczeciński farida skawina motorwings