Posted by on 10 maja 2018

University of Michigan Taubman College, podobnie jak wiele innych szkół architektonicznych, ma cykl wykładów sezonowych.
Ich seria Winter 2012, która koncentruje się na budownictwie, została opublikowana i zarchiwizowana na ich stronie internetowej.
Powyższy wykład wygłosił Richard K.
Norton, profesor nadzwyczajny w programie planowania miejskiego i regionalnego na University of Michigan Taubman College.
Koordynator wydziału do spraw zagospodarowania terenu i planowania środowiskowego, dr Norton uzyskał stopień doktora w zakresie planowania miejskiego i regionalnego oraz tytuły magisterskie w zakresie badań polityki publicznej i zarządzania środowiskiem.
Uczy i prowadzi badania w obszarach zrównoważonego rozwoju, planowania przestrzennego i planowania przestrzennego oraz planowania.
Jego wieloaspektowa wiedza i doświadczenie są cenne dla zagadnień, które porusza w swoim wykładzie: Poznanie i docenienie zarówno prywatnych, jak i publicznych: jaka rola w polityce publicznej, projektowaniu i planowaniu w XXI wieku ., zaprezentowanej 9 stycznia w Taubman College.
Czytaj dalej, aby uzyskać więcej informacji na temat tego wykładu.
Dr Norton natychmiast przyznaje, że jego wykład odbiega od.
Budownictwa.
temat określony w serii wykładów z 2012 r., ale argumentuje, że temat jego przemówienia określa społeczna budowa wiedzy .
Dr Norton przedstawia okoliczności naszego światopoglądu i omawia systemy wartości, którymi żyjemy, różnice między interesami publicznymi i prywatnymi, rolę rządu i wpływ jego polityki oraz wysoce problematyczną kwestię filozoficzną.
co jest dobre.
W ciągu pierwszych pięciu minut wykładu Norton przyznaje, że w obecnym stanie polityki publicznej.
Nie wydaje się, aby istniała rola dla projektowania zorientowanego na społeczeństwo, polityki lub zainteresowania.
Szczerze mówiąc, twierdzi on, że obecny pogląd na świat opiera się na czterech konkretnych, a jednocześnie bardzo złożonych okolicznościach XX i XXI wieku, które stanowią ramy polityki projektowej kierującej się interesem prywatnym: 1.
.
niepowodzenia komunizmu w XX wieku.
(i domyślnie dominacja kapitalizmu), 2.
trwające kryzysy gospodarcze i ekologiczne ., 3.
.
dogmatyczna retoryka polityczna.
odpowiada na (1) i (2) oraz 4.
.
obsesja na nieskrępowanym rynku ..
Jakie są ramy tych okoliczności i potencjalnie stoi na przeszkodzie określeniu polityki dla sfery publicznej.
Dr Norton zauważa, że różnice w wartościach, postrzeganiu, dogmatach i kwestiach, których opinie są bardziej wartościowe, problematyzuje pytanie, które ostatecznie pojawia się:.
Co jest słuszne.
– jak w.
Co jest dobre.
.
jak w.
co jest najlepsze.
.
i dla kogo najlepiej.
W tym światopoglądzie nie ma interesu publicznego, a jedynie nagromadzenie oddzielnych prywatnych interesów.
a jedyną polityką publiczną, która według dr.
Nortona istnieje, jest ochrona ludzi przed sobą w pogoni za ich prywatnymi interesami; taki, w którym interes prywatny leży ponad interesem publicznym.
Jeśli spojrzymy na historyczny przykład w Stanach Zjednoczonych, który miał na celu promowanie interesu publicznego w imię kapitalizmu, dochodzimy do boomu budowlanego po II wojnie światowej, który tworzy rozrastające się przedmieścia.
przejaw wartości kapitalizmu w prosperującej gospodarce, który promował konsumpcjonizm, materializm, cenił luksus i wzmacniał potrzebę i pragnienie osobistej przestrzeni, którą zapewnia dom z podwórzem poza miastem, zamiast zatłoczonego pokoju w kamienicy w centrum miasta.
Widzimy to w sieci autostrad.
która stała się koniecznością, kiedy mieszkańcy przedmieść musieli wracać do miasta do pracy.
w obszarze trzech państw, aw szczególności w ośrodkach miejskich w Nowym Jorku, gdzie istnieją polityki interesu publicznego .
że te projekty stały się ponure.
Całe osiedla i krajobrazy są odcięte lub zagrożone przez autostrady i bulwary, które przecinają zaludnione centra miast: Port Morris w Bronksie, na południe od drogi ekspresowej Bruckner; East River wzdłuż większości FDR na Manhattanie; dzielnice po obu stronach Queens Boulevard w Queens.
żeby wymienić tylko kilka.
Jane Jacobs, wielki obrońca przestrzeni publicznej i aktywistka w polityce publicznej, przeciwstawiła się logice wielu z tych projektów prowadzonych przez urbanistę Roberta Mosesa, który uznał, że środowisko miejskie nie nadaje się do jego światopoglądu, i udało mu się powstrzymać kilka z nich.
nadal będzie przecinał Nowy Jork w odosobnione dzielnice, inspirując lot na przedmieścia.
Więc czyje interesy zostały spełnione.
Czyj dobro służyło tym projektom.
Projekty, wszystkie.
Publiczne ., skorzystały z niektórych i pozbawiły praw wyborczych wielu innych.
Reperkusje tych projektów miejskich są odczuwalne od pokoleń; Koniec suburbia.
odnosi się do wad i krótkowzroczności niektórych z tych projektów.
Pomimo tego, co dr Norton mówi o tym, że nie ma miejsca na projektowanie zorientowane na społeczeństwo, jeśli spojrzymy na historię planowania urbanistycznego podczas Wielkiego Kryzysu (tj.
Projekty robót publicznych) i po II wojnie światowej (tj.
system autostrad i Levit
[hasła pokrewne: deski elewacyjne, blacha trapezowa, zabezpieczenie wykopu ]

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*


Powiązane tematy z artykułem: blacha trapezowa deski elewacyjne zabezpieczenie wykopu

Posted by on 10 maja 2018

University of Michigan Taubman College, podobnie jak wiele innych szkół architektonicznych, ma cykl wykładów sezonowych.
Ich seria Winter 2012, która koncentruje się na budownictwie, została opublikowana i zarchiwizowana na ich stronie internetowej.
Powyższy wykład wygłosił Richard K.
Norton, profesor nadzwyczajny w programie planowania miejskiego i regionalnego na University of Michigan Taubman College.
Koordynator wydziału do spraw zagospodarowania terenu i planowania środowiskowego, dr Norton uzyskał stopień doktora w zakresie planowania miejskiego i regionalnego oraz tytuły magisterskie w zakresie badań polityki publicznej i zarządzania środowiskiem.
Uczy i prowadzi badania w obszarach zrównoważonego rozwoju, planowania przestrzennego i planowania przestrzennego oraz planowania.
Jego wieloaspektowa wiedza i doświadczenie są cenne dla zagadnień, które porusza w swoim wykładzie: Poznanie i docenienie zarówno prywatnych, jak i publicznych: jaka rola w polityce publicznej, projektowaniu i planowaniu w XXI wieku ., zaprezentowanej 9 stycznia w Taubman College.
Czytaj dalej, aby uzyskać więcej informacji na temat tego wykładu.
Dr Norton natychmiast przyznaje, że jego wykład odbiega od.
Budownictwa.
temat określony w serii wykładów z 2012 r., ale argumentuje, że temat jego przemówienia określa społeczna budowa wiedzy .
Dr Norton przedstawia okoliczności naszego światopoglądu i omawia systemy wartości, którymi żyjemy, różnice między interesami publicznymi i prywatnymi, rolę rządu i wpływ jego polityki oraz wysoce problematyczną kwestię filozoficzną.
co jest dobre.
W ciągu pierwszych pięciu minut wykładu Norton przyznaje, że w obecnym stanie polityki publicznej.
Nie wydaje się, aby istniała rola dla projektowania zorientowanego na społeczeństwo, polityki lub zainteresowania.
Szczerze mówiąc, twierdzi on, że obecny pogląd na świat opiera się na czterech konkretnych, a jednocześnie bardzo złożonych okolicznościach XX i XXI wieku, które stanowią ramy polityki projektowej kierującej się interesem prywatnym: 1.
.
niepowodzenia komunizmu w XX wieku.
(i domyślnie dominacja kapitalizmu), 2.
trwające kryzysy gospodarcze i ekologiczne ., 3.
.
dogmatyczna retoryka polityczna.
odpowiada na (1) i (2) oraz 4.
.
obsesja na nieskrępowanym rynku ..
Jakie są ramy tych okoliczności i potencjalnie stoi na przeszkodzie określeniu polityki dla sfery publicznej.
Dr Norton zauważa, że różnice w wartościach, postrzeganiu, dogmatach i kwestiach, których opinie są bardziej wartościowe, problematyzuje pytanie, które ostatecznie pojawia się:.
Co jest słuszne.
– jak w.
Co jest dobre.
.
jak w.
co jest najlepsze.
.
i dla kogo najlepiej.
W tym światopoglądzie nie ma interesu publicznego, a jedynie nagromadzenie oddzielnych prywatnych interesów.
a jedyną polityką publiczną, która według dr.
Nortona istnieje, jest ochrona ludzi przed sobą w pogoni za ich prywatnymi interesami; taki, w którym interes prywatny leży ponad interesem publicznym.
Jeśli spojrzymy na historyczny przykład w Stanach Zjednoczonych, który miał na celu promowanie interesu publicznego w imię kapitalizmu, dochodzimy do boomu budowlanego po II wojnie światowej, który tworzy rozrastające się przedmieścia.
przejaw wartości kapitalizmu w prosperującej gospodarce, który promował konsumpcjonizm, materializm, cenił luksus i wzmacniał potrzebę i pragnienie osobistej przestrzeni, którą zapewnia dom z podwórzem poza miastem, zamiast zatłoczonego pokoju w kamienicy w centrum miasta.
Widzimy to w sieci autostrad.
która stała się koniecznością, kiedy mieszkańcy przedmieść musieli wracać do miasta do pracy.
w obszarze trzech państw, aw szczególności w ośrodkach miejskich w Nowym Jorku, gdzie istnieją polityki interesu publicznego .
że te projekty stały się ponure.
Całe osiedla i krajobrazy są odcięte lub zagrożone przez autostrady i bulwary, które przecinają zaludnione centra miast: Port Morris w Bronksie, na południe od drogi ekspresowej Bruckner; East River wzdłuż większości FDR na Manhattanie; dzielnice po obu stronach Queens Boulevard w Queens.
żeby wymienić tylko kilka.
Jane Jacobs, wielki obrońca przestrzeni publicznej i aktywistka w polityce publicznej, przeciwstawiła się logice wielu z tych projektów prowadzonych przez urbanistę Roberta Mosesa, który uznał, że środowisko miejskie nie nadaje się do jego światopoglądu, i udało mu się powstrzymać kilka z nich.
nadal będzie przecinał Nowy Jork w odosobnione dzielnice, inspirując lot na przedmieścia.
Więc czyje interesy zostały spełnione.
Czyj dobro służyło tym projektom.
Projekty, wszystkie.
Publiczne ., skorzystały z niektórych i pozbawiły praw wyborczych wielu innych.
Reperkusje tych projektów miejskich są odczuwalne od pokoleń; Koniec suburbia.
odnosi się do wad i krótkowzroczności niektórych z tych projektów.
Pomimo tego, co dr Norton mówi o tym, że nie ma miejsca na projektowanie zorientowane na społeczeństwo, jeśli spojrzymy na historię planowania urbanistycznego podczas Wielkiego Kryzysu (tj.
Projekty robót publicznych) i po II wojnie światowej (tj.
system autostrad i Levit
[hasła pokrewne: deski elewacyjne, blacha trapezowa, zabezpieczenie wykopu ]

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*


Powiązane tematy z artykułem: blacha trapezowa deski elewacyjne zabezpieczenie wykopu

SimpleShift from ThemeShift - WordPress